اجاره سوئیت ارغوان علی آباد کتول

(تعداد بازدید: 919)   گلستان ,  علی آباد ,  خاکپیرزن  کد اقامتگاه: 2703024
شروع از  2200000

1700000 تومان

سوئیت ارغوان در روستای خاک پیرزن در 24 کیلومتتری شهر علی آباد کتول واقع شده است. این سوئیت در زمینی به مساحت 350 متر و زیربنای 100 مترمربع در طبقه دوم ساختمانی 2 طبقه بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 10 گردشگر را دارد.
سوئیت شامل اتاق پذیرایی (30 مترمربع)، اتاق خواب (13 مترمربع)، آشپزخانه (8 مترمربع) و تراس (30 مترمربع) بوده و بصورت کف خواب می باشد. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام درون سوئیت در نظر گرفته شده است. طبقه اول در اختیار مالک بوده ولی آنجا سکونت ندارد، ورودی و حیاط مشترک می باشد.
این سوئیت تمیز با داشتن تراسی بزرگ که چشم اندازش رو به جنگل و کوهستان می باشد خاطره سفری فراموش نشدنی را برای گردشگران عزیز به یادگار می گذارد. فاصله سوئیت تا سوپرمارکت 200 متر می باشد که در آنجا نان هم به فروش می رسد.
روستای خاک پیرزن روستایی جنگلی، بکر و دوست داشتنی با سنگهای خزه بسته سیاه و سفید، چشمه های جوشان و زلال و آبشارهای بلند و پرآب است که در منطقه خوش آب و هوای زرین گل قرار دارد. از جاذبه های طبیعی اطراف سوئیت می توان به آبشار تمام خزه ای کبودوال (30 دقیقه)، هفت آبشار شیرآباد (50 دقیقه)، جنگل مازی تخته (20 دقیقه)، جنگل گنبذی (20 دقیقه)، قل قل چشمه (30 دقیقه)، چشمه گل رامیان (50 دقیقه) و آبشار شکرالله (5 دقیقه ) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
2200000 تومان
1700000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو سوئیت ارغوان علی آباد کتول

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 10 نفر

سوئیت شامل اتاق پذیرایی (مبلمان، تلویزیون)، 1 اتاق خواب (8 سرویس کف خواب)، آشپزخانه با امکانات آشپزی، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی پنکه. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو سوئیت ارغوان علی آباد کتول:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید